Sunday, June 29, 2008

又一個星期啦....

咁又一個星期啦...幾鬼快...唉, 聽日又要返工...唉...幾時到我中六合彩, 咁我咪唔駛返工lor...哈哈哈~~

岩岩個星期六同左honey去睇wanted,  都ok啦...不過都幾唔現實, 不過好似佢話齋,都係睇下佢地點型...同埋睇下angelina jolie點sexy...我對佢無咩感覺, 不過睇戲d 人見到佢即刻鬼哂咁嘈, 哈哈~~

之後去左食korean bbq...好味!!我同佢講, 我遲d要去get brace, 可能都無機會人食到好野, 咁我想去食, 咁咪食lor...哈哈~~~

好啦...又係時候訓一訓....好彩下個星期有假期...正!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

No comments:

Post a Comment