Sunday, June 8, 2008

炎熱~~~

返到黎, 真係估不到的炎熱!!! 差不多有100度~~~ 真係熱到人都癲, 所以今日唯有死死地氣買部portable a/c....其實都唔係好涼, 不過好過無啦!!! 2 樓真係焗到好似焗爐咁, 真係死得人ga! 不過今日去左幾間賣呢d 電器用品0既公司, 居然好多都賣哂, 真係利害!~ 好彩屋企附近有間而又有貨, 如果唔係今晚真係訓街, 哈哈~

明天又要返工啦..... 我個vacation咁就完左啦!! 真係快...又要回到現實, 真係殘酷!!!

講開又講, 因為我個iphone有d 問題~ (張sim card 入唔到去部iphone到), 今日唯有去apple store到 fix, 開頭仲以前又要waste幾百去fix 呢部鬼電話, 之後d tech check完, 咩都無講就比左部新0既我, 仲要係no charge!!! 真係開心.....哈哈~ 原來under warranty就有d 咁0既好處, kaka~~~~ 不過我都決定左唔再買apple d 野, 因為真係好suck! 我部iphone買左一年都無, 咁快就有事....真係....

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 comments:

  1. 係呀, 我睇新聞話ny超熱, 成37度, 聽完之後都嚇一跳!!
    哇咩錢都唔使俾咁好0既?? 不過我都覺得apple 0的0野麻麻地, 得個靚字~
    [版主回覆06/09/2008 19:31:00]係...熱到死!! -_- apple d 野不嬲都係咁, 不過好彩佢比個新我, 如果唔係....

    ReplyDelete
  2. 用冷氣..出到屋企門口仲熱呀x(
    [版主回覆06/09/2008 21:28:00]but without a/c, really can't sleep ar!!!~ >_<

    ReplyDelete