Friday, May 2, 2008

P.S.I Love You

終於有機會睇呢套movie啦!!! 其實第一次見張poster時我對佢無興趣, 因為我覺得個男女主角唔靚 (especially個女,哈哈~) 不過偶然一次去bookstore, 見到有呢本書, 咁我拎起黎睇, 我覺得好吸引..咁就開始我對呢套movie0既期望.  講真, 其實都無咩期望, 只係想同我honey分享下呢個movie 咋


個story 大約係講一個老公係臨死之前, 佢寫左大概10封信, 之後佢隔一個月就寄比佢老婆, 佢封封信0既尾都會有一句:P.S.I Love You.  (可能我講得好似好唔掂, 但係我覺得好sweet lor!) 我係一個好感性0既人, 所以我對於呢類型0既movie 特別喜愛.  雖然最終我都係差不多ending時訓左..
, 但我本身好中意個story line. 不過套movie就..... 講真, 不嬲由書拍番movie都唔太稱職, 而且本身選角有問題. 仲有就係成日jump去呢度, jump去個度, 好煩!! 所以搞到不知所謂....真係希望可以有一套romantic movie係我可以銘記於心, 哈哈~~~~


P.S. Sorry folks...i am getting tired of writing in chinese!!!!!!!!!hahahahah! I really meant to write more about this movie but it takes me like an hour to finish writing one paragraph....ummm


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

5 comments:

  1. 攰得濟??!~
    [版主回覆05/04/2008 09:10:00]yea...kinda tired...it was 1am already

    ReplyDelete
  2. 我覺得你是個感性的人!
    [版主回覆05/04/2008 09:10:00]haha..how u know? but i think i am

    ReplyDelete
  3. 哎呀, 咁0岩我都想寫呢~
    0係飛機上面睇呢套戲, 又諗起得番自己一個, 所以我喊到豬頭錦...
    不過講真, 我覺得呢套戲無我想像中咁好睇囉.
    [版主回覆05/04/2008 09:06:00]haha..so coincident. Anyway, i still think the idea is good..but the movie sucks!  Amongst all the romantic movie, i still like "Just like Heaven" the most... By the way, you're not alone. 

    ReplyDelete
  4. 少有的中文...
    點解次次你都睇舊戲既?
    [版主回覆05/04/2008 12:50:00]is this an old movie? Not too old, right.. haha..the reason is there's no new movie that i am really interested in...but will see ironman soon

    ReplyDelete
  5. 其實我對呢套戲都好有興趣, 不過你講完之後就大打折扣 LU !
    [版主回覆05/04/2008 12:51:00]hihi~~ It's not as good as i expected..a bit disappointed~~!

    ReplyDelete