Thursday, March 27, 2008

沒有他的日子 第二日

佢剛剛打比我, 我仲好開心咁諗住可以同佢傾陣, 點知打比我, 用左d好差0既語氣, and 無心機同我講...就話眼訓. 我真係好好好失望, 雖然同佢一齊咁耐, 但我覺得我都需要人地tum我, 鍚我..而佢就次次累0既時候, 我就要standby.  我真係好慘呀.


我平時累到亞媽都唔認得都仲要返屋企煮飯, 而佢就玩到累就唔理我. 真係不知所謂. 算數, 我唔想care啦. 諗住無見咁耐可以傾下計訴下相思苦, 其實好多野都係我一廂情願, 白痴! 唉, 是但啦.... 佢就只係講左句, "我好眼訓", 跟住就唔講啦...唉!! 都係自己對自己好d好過啦..


一字記之曰: 苦!!!!!!!


早抖啦, cheap 精~~~


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 comment:

  1. men  same as my honey!!
    [版主回覆03/29/2008 03:48:00]men suck.. they listen from left ear and go out from right ear... but he called me back after i wrote this blog..probably he could sense that i was "cursing" at him, hahaha!

    ReplyDelete