Friday, March 28, 2008

沒有他的日子 第三日

仲有2日就見到佢啦. 真係好開心又興奮..唔知到時係機場見到我會點呢? 真係好期待..嘻嘻~明天去outlet, 時間應該過得都快呀, 起碼我唔駛點樣有多餘時間去思念佢啦.  聽佢講今日行程, 都好似唔係好掂, 佢本來想去miami 個aquarium, 點知去個時traffic, 成2hours...人都癲, 之後去到又差不多close, 咁緊係唔去啦..之後去附近個park, 又唔掂, 食飯又比人搞dirty條pant, 真係陰功, 我都話我唔一齊去佢就唔好玩ga la, 又唔信, 要我去take care 佢先得ma..哈哈哈~


我都好累了, 明天仲要早起...不過依然掛住佢..good night, my love!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

No comments:

Post a Comment