Saturday, July 19, 2008

星期六~~~

星期六0既一日又過去啦. 真係快啦~~~~ 今日鬼死咁熱, 有成100度, 想死....... 今朝早去左consult 牙醫關於brace0既事, 一早就出門啦. 去到0個度岩岩好11:30am, 唔駛等就可以入去.  開頭我都有d驚, 因為始終第一次去呢個醫生度睇, 又唔知佢好唔好, anyway, 入去佢就檢查下我d牙, 之後解釋番要點做點做, 我未去之前做左個牙模, 佢睇左個牙模之後覺得我應該要用番原始個方法, 不過見完我之後, 佢話我可以用invisalign, 即係一個透明0既牙模, 唔駛比人知又唔駛咁肉酸...我即刻好開心開心, 因為上次佢講我知唔可以用invisalign 時, 我真係幾down, 因為好似我咁0既年紀仲要同brace, 好似.....唔知點咁. anyway, 佢解釋話因為佢未見我之前, 以為我overbite0既程度好高, 見左我之後, 知道其實如果我唔笑或講野, 係唔會有咩大問題.  咁佢話我0既門牙可能太大, 只要reshape一下, 再adjust番d牙, 應該唔係好大問題.  佢仲話可以唔駛remove我d牙, 只要將我d牙磨細少少, 有番d space, 咁就ok! 不過當然, 今次只係initial checkup, 佢要我返去諗下, 同埋洗好牙搞掂d牙先去, 因為佢唔想係adjust牙期間有咩問題.... 其實我真係舒一口氣, 因為用brace真係好煩好痛, 又要比人知, 低調0既我緊唔中意, 而且可以唔駛remove牙就可以, 真係開心到暈呀!!哈哈~~

跟住我地去左食lunch, 因為我牙醫係queens0既關係, 所以我地打左比louis(honey個friend)佢地, 問下佢地有無興趣一齊食lunch, 打比佢時佢仲訓緊..(已經12pm..), 佢又話fanny (佢gf)去左dye hair, 唔係屋企, 咁唔緊要啦, 我同honey可以自己去, 點知係個parking lot度, 見到一個好似fanny0既人, 睇真d原來真係佢...aww..真係好"橋"呀, 哈哈~ 咁就係咁, 佢bf (即係louis)就要出來食lunch...呵呵~~~

之後我地都無野做, 走去睇batman!!~ 我未睇之前睇左d critics 寫得點好點好, 我真係好想知有幾好, 之後我地去到仲要排隊入去, 足足45分鐘.. 好彩都有d 靚位坐.. 其實呢套戲我覺得唔係好緊湊, 唔係話唔好, 不過要我揾個高潮位真係有d難度, 因為可能由頭到尾都係咁緊張, 所以.... 不過不得不提joker呢個character, 唔知係因為佢d演出實在太好定因為佢已經唔係度,所以特別留意佢, 不過佢做joker真係好神似, esp佢講野時"林" 痢, 真係...掂! 可惜天妒英才, 咁後生就.....唉! Anyway, 我都依然recommend d 人去睇batman!~ 另外, 今次換左女主角, 真係... 我honey形容佢係一只, 哈哈~~~~因為佢d5觀"拿"埋一舊, 哈哈!!!!!!!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

7 comments:

  1. 100度??吾系嘛@@
    [版主回覆07/20/2008 22:38:00]係呀.................熱死!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. 一提起要看牙醫,我整個人就會發抖,臉色蒼白,雙腳無力....何解??
    [版主回覆07/20/2008 22:39:00]好多人都係咁, esp對住個d儀器聲, 簡直....

    ReplyDelete
  3. 唔係嘛,,batman好正喎~點講都好過begins啦.小丑咁入戲~
    [版主回覆07/20/2008 23:47:00]joker係好, 不過都無我expect之中咁好lor, 不過我覺得je!

    ReplyDelete
  4. 唔知啊~我個人超鐘意

    ReplyDelete
  5. 至少車戰,最後救人質,郵輪超精彩丫.
    [版主回覆07/21/2008 11:21:00]係, 最型就係佢車戰0個度.....

    ReplyDelete
  6. 恭喜哂~ 唔使remove0的牙真係好好多~ eeee, 不過你adjust左之後, 我就見唔番我可愛0既venus rabbit啦!!!
    你地去queens唔叫埋我honey出0黎0既? honey佢真係可憐~ 呵呵~ 
    batman... 十個睇完十個都話好睇... eee
    [版主回覆07/21/2008 11:21:00]係呀, 真係幾開心哇, 呵呵~ 有叫, 不過佢唔得閒ja ma... 我無話batman唔好睇, 不過無我想像中咁好ja 哇.....

    ReplyDelete
  7. 真係太好嘞! 可以用invisalign, 咁你就唔洗擔心唔靚啦!
    [版主回覆07/21/2008 21:12:00]yesyes!!! so happy, hehehe! I've been worrying since they told me about using regular brace....now...it's a relief, keke!

    ReplyDelete