Sunday, July 6, 2008

對唔住..

今日係有史以來佢發咁大脾氣, 大到連我無係room訓佢到無理我.  我知衰啦, 係0既, 佢0既家事無理由同人講, 我都唔知可以點收科, 我真係好唔開心ga...平時點嬲都唔會咁悪, 之後點都會無事, 而家....訓左都唔理我...唉, 真係抵死啦...........

我知佢近期都好唔開心, 我都想同佢分擔, 點知而家仲大鑊...點先可以令佢唔好嬲? 佢一見到我好似見到仇人咁, 見到我就憎...唉...咁大反應我都唔知可以比咩反應好.  我只係想佢開心, 如果佢見唔到我開心d, 咁我自己摺埋lor..除左咁, 我都唔知可以點做. 我都係做錯一次je, 唔好咁對我啦...念在我開解左你亞媽咁耐, 唔好嬲我一次啦....

而家真係訓唔到, 心情勁差.................我都知佢訓得都唔好...唉! 真係突然發生d咁0既事, 真係估佢唔到. 算啦, 下次學精d...唔好再咁多口啦!!!!

我真係好掛住佢...好想摟住bb一齊訓.....拖住佢隻手! 就算佢對我有時唔係好好, 但我都覺得心甘情願, 因為愛係唔可以用天秤衡量, 係用個心去對待我所愛0既人. 竟然揾到, 就唔好放棄!! 我知我傷左佢心, 但我真係唔係有意.....對唔住!! 如果可以用任何野補償, 我願意做.....無論點樣, 我都願意.....

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

No comments:

Post a Comment