Sunday, July 6, 2008

我受夠啦

夠啦....我受夠啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 當我透明一樣, 咁即係點???????????????????????? 我係人,我都有感受, 係, 係我錯先, 但都唔駛咁樣呀... 唔出聲, 咁即係點..................................fuck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!大家唔好理大家lor咁, 我唔駛你都可以生活!!!!!!!勁無品!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!我真係好興, 想打人....................痴線ga!!!!!!!!!!!你唔開心成日揾我, 你激嬲我我就可以好快原諒你, 我激嬲你就好似我殺你全家......夠啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!都唔知呢d咩人, 不知所謂.........走啦....唔好返黎......愛一個人係咁咩? 佢都唔愛我, 係識折磨我..........

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

No comments:

Post a Comment