Wednesday, July 2, 2008

又係咁...

今晚本來話返屋企食飯, 點知到8點幾先打比我話我知要係公司開ot, 公司請dinner..早講, 等我唔哂特登行去買餸..唉, 是但啦....我都無咩想講, 人有男人我有男人, 我0個個就成日都唔得閒理我, 連開工講個電話都話無....如果我有咩3長褲短, 都唔知揾唔揾到佢...唉....所以話, 女人係唔可以rely係男人度, 跟本都係無用, 因為佢地個腦only識到諗自己d野, 我地女人0既野就置之不理...女人當自強呀!!!!!!!!!!!!!!!!! add oil, 各位姐妹!!!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 comment:

  1. 每個正常O既女人都會有呢種諗法,男人成日都話忙,真係唔知佢地要忙到何年何月呀!
    女人做左咁多野出黎連半點都唔在意唔上心......
    [版主回覆07/07/2008 00:24:00]係..不過我都已經慣左自己搞掂自己~

    ReplyDelete