Sunday, July 6, 2008

死亡

琴晚我訓唔著, 見到佢熟睡時, 我突然諗..如果我突然間碌左落床然後死左, 佢會唔會原諒我? 會唔會好後悔係我在生之時無原諒我, 比我走前有個遺憾. ?其實人生真係好脆弱, 下一秒發生咩事無人知, 我只係想講, 係我在生之年, 我真係唔想比佢任何遺憾, 大家互相愛大家卻搞到而家如同陌路人  想起都心痛. 當然, 呢d只係我一廂情願0既想法, 唔代表佢都係咁諗. 

我知道佢需要時間去接受, 其實我真係好關心佢, 都擔心佢. 工作上, 家庭上, 感情上.....樣樣都令佢憂心.  其實我都盡量唔煩佢, 希望佢可以開心d, 我都盡我本份去打理屋企, 煮飯洗衫. 但如果因為呢件事審我死刑,我都唔知可以講咩好...諗到呢度, 個心依然灰....無想到我0既一時擔心, 會令佢增加負擔......唉! 真係愈幫愈忙呀...

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 comment:

  1. 唔好諗太多啦. 我諗佢只係需要0的時間0架姐, 應該唔會好似你諗得咁灰0既~
    唔使擔心咁多, 一切早已安排!

    ReplyDelete