Sunday, July 27, 2008

又一星期啦.....

今日又星期日啦, 即係明天又要返工...唉!不過算啦, 返工都係無野做, 悶死...呵呵~ 剛剛過左個星期勁忙, 星期五個晚有個friend開生日party, 咁咪去lor...勁多人and勁局, 坐都無得坐. 不過都好開心, 因為有我最愛0既唱k, 哈哈...基本上, 個個都唔得閒唱, 咁我又無野做, 我honey又要去搭訕, 咁好0既機會點走得lut, 咁我就唱呀唱呀...哈哈, 唱左鬼死咁耐, 唱到聲都沙埋, 呵呵~ 不過都好滿足, 唱左成晚!! 好似開mini concert咁...嘻嘻~
不過我地都唔係留左好耐, 我honey真係好累啦...唔緊要啦, 其實我都好累.  我之前個晚因為interview0既事都訓得唔好, 所以星期五好似釣魚咁, 好彩in個陣都無咩野, 之後就一身鬆哂, 雖然唔知見唔見得成, 不過我都盡左力, 所以都無regret..

星期六就一早起左身, 可能慣左早起, 9am就起左身, 搞到我成日都..不過個日都好開心, 見到我個friend, 佢岩岩係california返黎, 佢去左個邊training, 佢係一個marine, 遲d佢要去iraq打仗, 不過去之前返黎探下親人同朋友. 真係好掛住佢同擔心佢ga!!!!!!希望佢一切順順利利啦. 佢明天就走啦, 話咁快呢.....小心呀, my friend! 佢細過我, 所以我對佢好似brother咁, 雖然佢唔係得人中意個隻, 但同佢都幾岩傾啦....保重啦!!

好啦...time to bed!! Gd night all~

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 comments:

  1. 你好似個個weekend都好忙喎~!!
    [版主回覆07/28/2008 21:22:00]of cos!!i m popular ma....wahaha!XD

    ReplyDelete
  2. 嘩!去打仗..
    [版主回覆07/29/2008 02:30:00]yesyes! very dangerous....i m worried abt him all the time!

    ReplyDelete